دیوانِ من

ادبیات_موزیک_البته کمی هم گرافیک

دیوانِ من

ادبیات_موزیک_البته کمی هم گرافیک

شوق آینده

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

بعضی ها حسرت روزهای گذشته و خاطراتش را می خورند، مثلا حسرت بهاری که گذشت! یا زمستان 91 که برف هم نبارید، یا حتی عشق بازی های پاییز 91 را! اما من بیشتر شوق فصل بعدی را دارم! مثلا تابستان 91 که بیشتر در گرمای بعد از ظهر در پارک ها چرخ می زدیم، من شوق پاییز را داشتم و خنکای هوا و نم نم بارانو آهنگهای نامجو! دقیقا همین اتفاقات هم برایم افتاد! یا در پاییز شوق زمستان و سرمای هوای سر صبحو کم کم شوق نوروزو بهارو و بالاخره تابستان 92 با طعم شادمهر!
اما امروز دوباره شوق پاییز را دارم! پاییز 92 اما بازهم با طعم نامجو! 
این هم آهنگی برای اول مهر!

محسن نامجو

پ.ن:البته اگر شاهین با ترامادولش بگذارد!

۹۲/۰۶/۰۱
سهراب هستم

نظرات  (۱)

خیلی ممنون که اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی