دیوانِ من

ادبیات_موزیک_البته کمی هم گرافیک

دیوانِ من

ادبیات_موزیک_البته کمی هم گرافیک

تست هوش

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ

اگر شما از جلمه افراد باهوش هسیتد بگویید اشبتاه کجاست:
123456789
123456789
123456789
یعنی شما الآن به این موضوع تمرکز کرده اید که اشکال ارقام را پیدا کنید؟!
سخت در اشتباهید!
اشکال این است که:
کلمه هستید، هسیتد- تایپ شده و
کلمه اشتباه- اشبتاه!
من نگفتم اشتباه در اعداد است!
بهتر نیست برگردیم اول اتبدایی بخونیم؟
حتی کلمه اول ابتدایی هم اشتباهه!!
پس بریم اول مهد کودک بخونیم
حتی کلمه مهد کودک هم اشتباهه!!!
چرا رفتید دوباره مهد کودک رو ببینید؟
هه هه
الو الو... یبمارستان دیوونه ها؟
هه !
حتی کلمه بیمارستان هم اشتباهه!!!

پ.ن: فیس پوک
۹۲/۰۶/۰۴
سهراب هستم

نظرات  (۵)

جمله هم جلمه نوشته شده
پاسخ:
دمت گرم
زدی تو خال
ها؟
پاسخ:
هه
دیوونه خودم از همون اول فهمیدم..
خیلی باهوشم..

پاسخ:
:))
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۵۱ شـــــــــ$دیــــــــــــ
چیه خووو؟؟؟؟؟؟؟
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۰۲:۴۲ مارالــــღــ بانـــღـــو
in teste hushe asabamo kharab mikoneeeeeeeeeeee....
salam benyamin khan,khubi?mamnun k b webe man ooumadi dadash.
man kheili saram shuluqe kheili kam web miam...
zin sabab bbakhsh k dir bet sar zadam.
پاسخ:
خدا ببخشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی