دیوانِ من

ادبیات_موزیک_البته کمی هم گرافیک

دیوانِ من

ادبیات_موزیک_البته کمی هم گرافیک

همچنان بدون عنوان

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ

یادش بخیر!

یه زمانی چقدر کتاب داستان و رمان می خوندم! بعدشم خیلی بیشتر از این روزا می نوشتم، الان که دیگه سر خودمونو الکی شلوغ کردیم از لذتای زندگی افتادیم، بعضی از روزا می شه که تنها حالی که کردم غذا خوردنم بوده! خیلی بده، میدونم خودم، باس درستش کنم! جدا از اون به نوشتن نیاز هم دارم! به قول یه اسکلی نوشتن ذهن آدم رو مرتب می کنه! کمک می کنه که آدم بتونه بهتر فکر کنه!
دارم از پنجره بیرونو نگاه می کنم.

۹۲/۰۶/۰۱
سهراب هستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی